Al onze winkels zijn weer geopend > meer informatie

Klantenservice

Top 5 gestelde vragen

Ja, wat fijn dat je weer bij ons langs wilt komen. Het welzijn en de gezondheid van onze klanten en medewerkers staat bij ons op nummer 1, draag een mondkapje en betaal bij voorkeur met pin of contactloos tijdens je winkelbezoek.

Zodra je de orderbevestiging per mail hebt ontvangen, komt je bestelling bij ons binnen. Zodra we jouw bestelling hebben ingepakt, krijg je van ons een mail met de Track & Trace code. Met deze code kun je jouw zending gemakkelijk online volgen. Er kunnen enkele dagen overheen gaan voordat het verzendbericht van ons ontvangt, dan staat je pakketje nog in ons magazijn om zo snel mogelijk verstuurd te worden.

Bij het retourneren van je artikel krijg je een Track en Trace code, met deze code kun je controleren of je pakketje al bij ons binnen is gekomen. Zodra je retourpakket bij ons binnen is, hebben wij 14 dagen nodig om de retour te controleren en het geld terug te storten.

Dat kan! Je kan bij elke ANWB winkel je bestelling retourneren. Neem je artikelen + factuur mee en in de winkel helpen ze je verder.

Dit moeten we per bestelling controleren, maar dat willen we graag voor je uitzoeken. Stuur ons een bericht via het contactformulier, kies voor een vraag voor de winkels & webwinkel met als onderwerp factuur/betaling/restitutie. Vermeld in je bericht je ordernummer en het artikel met het prijsverschil. Dan pakken we je verzoek op!


Bekijk alle meest gestelde vragen

Toch liever contact opnemen?

Bel ons op 088 269 2222 (lokaal tarief)
Kies in het keuzemenu eerst 4, dan 2 en vervolgens 3.

Facebook messenger: antwoord binnen een uur

Openingstijden: ma t/m vr: 08:30 - 18:00 uur (feestdagen gesloten)

Of stuur ons een bericht via het contactformulier: antwoord binnen 5 werkdagen

ANWB winkel zoeken

Overzicht ANWB winkels voor adressen, openingstijden en telefoonnummers van de ANWB-winkels