Helpdesk ANWB Webwinkel

Top 5 meest gestelde vragen

Het kan voorkomen dat je de bevestigingsmail niet direct ontvangt na het afronden van je bestelling. Dit kan soms 2 uur duren. Als je de bevestigingsmail van je order ook daarna niet in je postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mail in het postvak 'ongewenste e-mail' terecht is gekomen.

Zodra je bestelling het distributiecentrum verlaat krijg je een e-mail met een track & trace code. Met deze code kun je via de website van PostNL zien waar je bestelling is. Een aantal artikelen uit de webwinkel wordt door een van onze partners geleverd, hierdoor kan het zijn dat je geen track & trace code ontvangt. In dat geval kun je rekening houden met de levertijd die in de webwinkel bij het bestelde artikel staat vermeld. Artikelen die door een van onze partners worden verzonden herken je aan het logo bij het product.

Wanneer je een bestelling met een cadeaucard wilt afrekenen kies je in de laatste stap van het bestelproces, bij 'betaalmethoden', voor ANWB Cadeaucard. Vul je gegevens in een klik op de button 'afrekenen'. In het betaalscherm vul je vervolgens het kaartnummer en veiligheidscode in en kan de bestelling worden afgerond. Indien er niet genoeg saldo op de cadeaucard staat kan het resterende bedrag alleen met iDeal worden betaald. Het actuele saldo op je cadeaucard bekijk je hier.

Zodra je pakket bij ons is binnengekomen wordt je retour verwerkt en ontvang je het geld automatisch binnen 10 werkdagen terug op dezelfde rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.

Couponcodes of kortingscodes kunnen in de winkelmand ingevuld worden. Plaats alle artikelen in de winkelmand en klik in je mandje op 'code invullen'. Er verschijnt een invulveld waar je de code kunt invullen. De korting wordt automatisch verrekend.

 

Toch liever contact opnemen?

Telefoon: 088 269 2222 (lokaal tarief)

Contactformulier: antwoord binnen 5 werkdagen

Openingstijden:

ma t/m vr: 08:30 - 17:00 uur